måndag 4 augusti 2014

Bröllopsfotograferingar

Jag tycker det är häftigt att jag fått den stora äran att fotografera på
två bröllop i sommar. Det är ändå en av det största dagarna i någons liv
och lilla jag har fått varit med och föreviga deras dag.

Måste erkänna att jag var jätte nervös innan. Rädd att sabba alla kort. Men
samtidigt smickrad att jag fått äran som sagt. Jag vet inte om jag
kan säga att jag blev jätte nöjd med bilderna på något av bröllopen.
Det var inte skarpa och jag satt inte fokusen rätt, ljuset bråkade också
en del. Mina bristande erfarenheter gjorde väl att resultatet blev som det
blev. Men jag tar det som en stor övning och lärde mig massor av det.

Igen kan ju saker på en gång och övning ger färdighet. Men mysiga och härliga
bröllop var det och det är ju jätte kul att man få vara med en sån dag. Så
fina brudpar! Så mycket kärlek!

Fick även filma ett bröllop men det blev inte heller någon hit. Men man lär
sig av sina misstag och det har i alla fall nått att titta på och minnas tillbaka.

Får jag chansen igen så kommer jag har lite mer erfarenhet och vara lite säkrare
på mig själv. Men betyder mycket att det vill ha mig med på deras stora dag
och jag tror dom var ganska nöjda ändå


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar